sobota, 24 marca 2012

Ciach!

Jednym z tegorocznych postanowień jest doprowadzenie włosów do porządku. Ostatni rok był dla nich bardzo ciężki, z powodu braku czasu bardzo je zaniedbałam. Zaczęły się strasznie plątać, elektryzować i wypadać. Wobec tego podjęłam zdecydowane kroki i ścięłam wszystko co najgorsze ;-)


Wczoraj dotarła do mnie w końcu paczka z osławioną wcierką Jantar, delikatny szapon do mycia oraz odżywka bez silikownów zostały zakupione. Oleje - również obecne ;-) Regenrację czas zacząć!

9 komentarzy:

  1. Ładne masz włoski. I na pewno odrosną piękne i zdrowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też muszę się wziąć za swoje kłaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku, ciężko się zmobilizować, ale wystarczy się "zmusić" przez pewien czas i wyrobić sobie dobre nawyki :-)

      Usuń
  3. śliczne masz te włosy:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przepiękny kolor włosów!:) zazdroszczę! Moje od ciągłego farbowania i ścinania w najprzeróżniejsze fryzury są w opłakanym stanie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ja też kiedyś przechodziłam etap kolorowego szaleństwa na mojej głowie, 2 lata temu wróciłam do naturalnego koloru włosów i od tej pory mają się dużo lepiej, choć i tak długa droga przede mną...

      Usuń
  5. Hey there nice blog I like your new? hair! Even though I dont understand one word ;) What language is this? Polish??

    ♥♥Style-Roulette♥♥



    xoxo,

    Luísa

    OdpowiedzUsuń