sobota, 25 maja 2013

Ostatnie dni w zdjęciach

1. Z cyklu "Z poradnika perfekcyjnej ogrodniczki"... ;-) Kolejny kwiatek został przeze mnie uśmiercony. Było już ich tyle, że zwyczajnie nie mam sumienia skazywać kolejnego na pewną śmierć. Cóż wygląda na to, że nie mam ręki do storczyków ;-)

2. Mimo, że ostatnio na głowie mam sporo rzeczy w związku z końcowym etapem mojej edukacji, wstaję wcześnie, wracam późno - trzymam się harmonogramu ćwiczeń. W poniedziałek rozpoczęłam naprzemienne treningi BR Workout 5 i 6 + Cardio 2. O ile trening numer 6 jest całkiem w porządku, to 5 zupełnie nie przypadł mi do gustu.

3. Deszcz, zimno, chandra. Ostatnio codziennie towarzyszy mi taka aura. Błagam o odrobinę słońca i wyższe ciśnienie, bo zaczynam przysypiać, gdy tylko usiądę na dłużej ;-)

4. Nauka, nauka... O ile wszystko pójdzie w miarę sprawnie 10tego czerwca powinnam mieć sesję z głowy i  spokojnie czekać na egzamin dyplomowy.

5. Zaczynam rozglądać się za butami do biegania. Poszukuję czegoś dla osoby początkującej w przystępnej cenie :-)

6. Mądrości z Harvardowej książki ;-) Co prawda w książce przestawione w zupełnie innym kontekście, jednak uważam, że jest to zasada uniwersalna. Selekcja jest niezwykle istotną sprawą praktycznie w każdej dziedzinie życia. Warto zatrzymać się na chwilę i zastanowić co jest dla nas naprawdę ważne, co nas uszczęśliwia i właśnie temu poświęcić naszą energię i uwagę.

28 komentarzy:

  1. Twój storczyk ma ładne liście... Wystarczy obciąć ten suchy pałąk przy pierwszym oczku (od dołu) i sam powinien za jakiś czas wypuścić nowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam tak jak radzisz, mam nadzieję, że uda się go reanimować :-)

      Usuń
  2. Mój storczyk od dziwo kwitnie jak szalony, chociaż prawie w ogóle go nie podlewam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podlewałam niewielką ilością wody co 2 dzień, może przelałam nieboraka?

      Usuń
  3. Ja polecam Ci buty do biegania firmy Reebok RealFlex, cena przystępna i są bardzo wygodne.

    P.S. Co studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno bliżej się im przyjrzę :-)
      Studiuję socjologię :-)

      Usuń
  4. Ja też buty musze kupic :) i nauka również jest ;)

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot com

    OdpowiedzUsuń
  5. storczyki to rzeczywiście dziwne kwiatki. jak je dostałam to były cudowne, później jednak przypominały ten Twój ze zdjęcia. mówię trudno, niech stoi. po, jakimś czasie znowu się ożywił..teraz z.n.o.w.u jest w fazie dead :D
    co do ciśnienia to chyba jestem niskociśnieniowcem...ostatnia pogoda mnie wymęczyła. w koło spałam i piłam kawę, która i tak nic nie dawałam. przespałam cały tydzień prawie -,-
    a, co do butów to sama nie wiem...ostatnio sama kupiłam sobie swoje za 180zł - Nike..
    pozdrawiam,
    summer-body.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkąd pamiętam mam naprawdę niskie ciśnienie i problemy z krążeniem, więc taka pogoda jak ostatnio to dla mnie mordęga :-)

      Usuń
  6. Też szukam butów do biegania w rozsądnej cenie (jest ich tak dużo, że jestem ogłupiona!). Daj znać jak coś fajnego znajdziesz. Obiecuje to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co z braku czasu, rozglądam się jedynie tylko "wstępnie" :-) Jak coś znajdę dam znać. Oprócz ceny zależy mi również na jakości, ponieważ mam problemy z kolanami i nie chce ich dodatkowo obciążać skutkami kiepskiego obuwia.

      Usuń
  7. mate też do ćwiczen musze kupic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydatna rzecz - człowiek się nie ślizga i nie wybije sobie zębów w trakcie ćwiczeń ;-)

      Usuń
  8. mój storczyk był w podobnie stanie, potem już nawet łodyżka odpadła, ale ostatnio wypuścił nową i kwitnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wyhodowałam piękne storczyki ;p Drufa fota jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja uwielbiam takie mixy zdjęć, nie znając człowieka można już sobie wymyślić jakiś ogląd jego postaci. Zdjęcie z butelką przypomina mi moje wniebowzięcie po wykonanym treningu i radość z picia wody ;) Widzę,że ćwiczysz też z Jillian, ja ją ubóstwiam, zmieniła moje podejście do codziennych ćwiczeń.
    Widzę,że prowadzisz zdrowy i sportowy tryb życia a ja to uwielbiam! Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie smakuje lepiej niż woda po porządnym treningu ;-) O tak, Jillian jest zdecydowanie najlepsza! ;-)

      Usuń
  11. cześć :)
    nominowałam Cię do Liebster Blog. więcej na ten temat u mnie.
    zapraszam serdecznie,
    summer-body.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. No no super blog-będę odwiedzać;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej nominowałam Cię do Liebster Award.Więcej informacji u mnie http://get-fit-and-be-happy.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog :) Trafiłam przypadkiem ale coś czuję, że zacznę zaglądać częściej :)
    Co do selekcjonowania żądań otoczenia i ogólnei wyborów co jest ważne to myślę, że wiele osób (zwłaszcza kobiet) ma z tym problem (ja na pewno). Nawet w rzeczach wydawałoby się banalnych jak wyjście z nowymi znajomymi... wyjść nie wyjść... zacieśniać więzi czy poświęcać czas na naukę... poznawac nowych ludzi czy pielęgnować stare znajomości... za dużo pytań w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń