niedziela, 6 listopada 2011

Początek.

“Progress is impossible without change, and those who cannot change their minds cannot change anything”.

Zainspirowana słowami Georga Bernarda Shaw podjęłam decyzję. Decyzję nadzwyczaj poważną, dotyczącą rozpoczęcia pracy nad sobą. Zabierałam się do tego wielokrotnie z ogromnym zapałem, który towarzyszył mi jedynie do chwili, gdy pojawiały się pierwsze przeszkody. Tym razem porażka nie wchodzi w grę, jestem zdeterminowana wywrócić moje życie do góry nogami.

Od dziś krok po kroku będę pracować nad sobą, by odzyskać niezależność i pozytywne nastawienie, gdyż jestem głęboko przekonana, że szczęście jest na wyciągnięcie ręki. Wierzę również, że blog ten będzie pomocnym narzędziem, w rozwoju osobistym oraz poszukiwaniu prostoty życia :-)

1 komentarz:

  1. Hello =) I would like to invite you to my blog, check it out and if you like it follow it ! Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń