sobota, 12 listopada 2011

Słów kilka o tym jak raz na zawsze zredukowałam liczbę kosmetyków


Odkąd pamiętam byłam kosmetycznym maniakiem.  Kupowałam dużo, bez namysłu, a większość nabytych produktów nie spełniała moich oczekiwań. Stosy nieużywanych rzeczy rosły, a zawartość portfela malała J.  Od pewnego czasu sytuacja radykalnie się zmieniła – ograniczyłam liczbę stosowanych kosmetyków do minimum, bo więcej nie zawsze znaczy lepiej. Jestem posiadaczką cery problematycznej, więc  zawsze używałam tony mazideł, aby doprowadzić ją do porządku. Nie uwierzycie jakie było moje zdziwienie, kiedy stan cery poprawił się dopiero po odstawieniu 90% z nich :-)

Zawartość zbiorów kosmetycznych na chwilę obecną wygląda następująco:
1. Garnier, Nawilżająca Pielęgnacja 7 Dni, Wygładzające mleczko do ciała z olejkiem mango
2. Garnier, Intensywna Pielęgnacja Bardzo Suchej Skóry, Regenerujące mleczko do ciała z syropem z klonu



3. Bourjois, Cień do powiek Ombre A Paupieres Eyeshadow, 54 Marron Glace

4. Lancome, Cienie do powiek Color Focus Quad, 350

5. Essence, Bronzing Pearls, 02 Let The Sun Shine

6. Catrice, Deffining Duo Blush, 030 Pink Grapefruit Shake

7. Basic, Automatic Eyeliner, 10

8. Lirene Dermoprogram, Nature Matte Foundation, 14 Karmel

9. Ziaja, Nagietkowa, Tonik do twarzy
10. Garnier, Podstawa Pielęgnacji, Mleczko do demakijażu z różą do cery suchej i wrażliwej
11. Asa, Acnefan

12. Garnier Naturalna Pielęgnacja, Odżywka do włosów zniszczonych `Awokado i masło karité`
13. Crisan Anti-Haarausfall System, Aktiv-Shampoo
14. Loton, Provit, Jedwab w płynie
15. Farouk, Biosilk, Silk Therapy Treatment

Regularnie zażywam również suplementy diety wspomagające wygląd włosów i paznokci oraz staram się zdrowo odżywiać - uważam to za podstawę dobrego wyglądu - kosmetyki stanowią jedynie dopełnienie :-)

4 komentarze:

  1. ja bym chyba już nie mogła aż tak ograniczyć zarówno pielęgnacji jak i kolorówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Błagam, napisz gdzie kupiłaś szampon Crisan Anti-Haarausfall. I jeśli możesz, przepisz pełen skład INCI z etykiety tego szamponu (albo wklej zdjęcie tej etykietki ze składem). Bardzo byłbym wdzięczny.

    Pozdrawiam,

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio zredukowałam liczbę kosmetyków, szczególnie tych pielęgnacyjnych (bo kolorówki nigdy nie miałam za dużo) i też stwierdzam, że im mniej tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ηmm it seems likе your ωebsite ate my first cοmment (it wаs eхtгemely long) so
    I guess I'll just sum it up what I wrote and say, I'm thoroughly еnjoying
    your blog. I as wеll am an aѕρiring blоg ωriter but I'm still new to everything. Do you have any tips and hints for beginner blog writers? I'd dеfіnitеly aρρreciate it.


    Here is my website - Haarwuchs

    OdpowiedzUsuń