piątek, 12 kwietnia 2013

Z czym zaczynam, czyli wielkie mierzenie

Podjęłam decyzję, że najwyższa pora zmierzyć się z rzeczywistością i przy pomocy centymetra określić jak bardzo jest, źle. O ile z przyjemnością mierzyłam postępy, to monitorowanie regresu do przyjemnych nie należy. No ale, miarka w rękę i do dzieła!


No i cóż pokazał bezlitosny centymetr? ;-) Nie jest tak źle jak się obawiałam - bałam się, że cofnę się do momentu przed rozpoczęciem treningów, jednak zatrzymałam się jedynie w połowie drogi. Aktualnie wymiary kształtują się w sposób następujący:

Talia: 65,5 cm
Pas: 79 cm
Udo (góra): 51,5 cm
Udo (dół): 48 cm
Łydka: 34 cm

Dla przypomnienia moje początki wyglądały tak: KLIK

Chciałam podzielić się z Wami filmem, który obejrzałam kilka dni temu. Hungry For Change jest kolejną produkcją stworzoną przez autorów filmu Food Matters. O ile ten poprzedni średnio przypadł mi do gustu, to Hungry For Change miło mnie zaskoczył, mimo iż opowiada o zmianie nawyków żywieniowych w typowo amerykański sposób. Cieszy mnie, że poruszył temat uzależnień pokarmowych - od dawna przekonana jestem, iż cukier uzależnia jak wszystko inne. Polecam wszystkim, a szczególnie tym, którzy zastanawiają się nad wprowadzeniem zmian w swojej diecie. Film dostępny jest w całości w serwisie YouTube, niestety brakuje polskich napisów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz