niedziela, 5 lutego 2012

Laziness


Miałam pisać regularnie, a wyszło jak zawsze. Stan w jakim ostatnio się znajdowałam dokładnie odzwierciedla definicja znaleziona na Wikipedii: apatyczny, stan ducha powodujący zaniechanie jakiegoś wymaganego działania lub działań i powodujący przedłużenie czasu wypoczynku pasywnego ponad uznane w danej chwili i dziedzinie normy. Można ją znaleźć pod hasłem lenistwo :-) Wszechogarniający leń odkąd sięgam pamięcią zawsze stanowił dla mnie jedną z trudniejszych do przeskoczenia przeszkód, a panujący ostatnio nieziemski mróz nie zachęca do działania, ani opuszczenia mieszkania. Wobec czego nieśmiało muszę się przyznać, że ostatni czas spędzałam beztrosko z serialami, ulubionym kocem i kubkiem gorącej herbaty. Od dzisiaj wracam jednak na właściwą drogę, bo jak ostrzega Hipokrates bezczynność i lenistwo prowadzą do zguby ;-)

1 komentarz:

  1. Będę bacznie obserwować czy leń Cię opuścił :-). Przyjemny blog, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń